done n ondaway ..

peeps !
haisyy ..letey giler niey ..
dari awal pagi kuar umah ..petang baru lah balek ...
suma ni angkara aku lah .hehe
kn nk msok uitm dah ..
lapor diri 22hb niey ...
lw tk settle skrg , bila lagi kan ..


✔x-ray
✔amek gmbar . (hamek kau 12 kpg .haha)
✔bayar yuran 
✔buka akaun bank islam 

mcm2 problem jadik .
  • from hosp to ► klinik kesihatan .then to ►hosp again .sptotnya to ►klinik kesihatan again .tp tk pi
(merajuk tanda protes .last2 esok aku kna bt check-up jugak .xray je mna boleh)
  • from ►bank islam to jpn . then to ► bank islam again . gaban !
(ic tk boleh read lah pulak ! alang2 aku bt ic bru tros .alamat jb .haha) 
 
shortly , barang2 80% dh settle . shopping kat umah ucu aku .
bila aku ckp `shopping kt umah ucu aku` 
thats mean , i really mean it !
`dalam` umah ucu aku .haha

esok pnya schedule :-
 
✿g medical check-up ✿
✿bli brg2 yg tkde . a.k.a SHOPPING ! haha ✿
✿jmpa ktua kg ✿
✿photostat sgala bgai ✿



p/s : meraban otak aku niey  ,bila nk habes hah ??


Comments

Popular Posts