Saturday, February 19, 2011

10 CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN WANITA.....


1. LELAKI YANG PRIHATIN -

Iaitu mendengar dengan teliti apa yang kami cakap bukan dengar dengan telinga yang kembang aje..dan bukan masuk telinga kiri keluar telinga kanan; sebab cara mendengar begitulah yang biasanya mendorong kaum perempuan jadi membebel, bila dah membebel, panjanglah ceritanya, lepas tu pandai pulak nak menuduh yang kami ni dj baru thr dot fm..kesalahan sendiri tak perasan..

2. LELAKI YANG MENJADI PENAWAR -

Iaitu yang rajin dan pandai memberikan kata-kata keramat untuk jadi penawar hati kami; walaupun kurang rupa; tidak mengapa, yang penting kaum perempuan ni sentiasa menghadapi kemungkinan untuk ditimpa sakit dari sakit mata sampai sakit jiwa raga jadi, hatinya amat perlu dijaga; dan hanya kata-kata manis lagi betul susunan nahunya yang datang dari mulut lelaki akan menjadi penawar segala bisa.

3. LELAKI YANG MEMBERI KEBEBASAN SEWAJARNYA -

Kebebasan tu bukan kebebasan yang melanggar batas-batas hukum, tapi memberi kebebasan yang berupa hak . Contohnya bila berada di dalam kedai perabot, kaum perempuan berhak untuk mengangkut sebanyak mana barangan yang dikehendaki, kecuali tey kedai tu..lelaki cuma perlu senyum saja. Jika hendak melarang pun, gunakanlah suara selembut bayu.

4. LELAKI YANG BERHATI-HATI -

Iaitu berhati-hati dan tidak mudah-mudah saja untuk mengeluarkan kritikan terutama tentang masakan kami. Sebab... ketahuilah ye.. apabila kaum perempuan itu memasak, mereka bukanlah memasak untuk dikritik atau dikomen itu ini, kalau mereka maukan begitu, tentulah mereka memasuki peraduan masakan. Jadi.. biarkanlah mereka sendiri yang mengaku makanan itu tak sedap. Lain daripada itu, sedap tak sedap..'pulun' aje le...!!!

5. LELAKI YANG WANGI -

Ini adalah seimbang dengan fitrah kaum perempuan yang memang dicipta sebagai makhluk yang cenderung kepada kecantikan dan kebersihan. Oleh itu, kaum lelaki wajar memberi perhatian akan perkara ini. Jagalah fizikal anda, elakkan B.O;apalagi yang kuku berkarat dan selekeh macam pelarian tak cukup kaki. Kalau nak markah lebih tinggi, kenakan wangi-wangian selalu, mandi dan berendamlah dalam botol minyak wangi.

6. LELAKI YANG PEMURAH -


Dalam erti kata yang lain, lelaki yang pemurah adalah yang sentiasa rela dan redha menyerahkan wang ke tangan perempuan. Bukan untuk dikuasai, tapi inilah cara paling baik untuk kaum perempuan, terutamanya kaum isteri untuk mengawal asap rokok yang disedut suami. Paling penting langkahnya pun tidaklah terlalu panjang dan matanya pun tidaklah terlalu liar untuk memandang perempuan-perempuan lain.

7. LELAKI YANG TIDAK KISAH -

Iaitu lelaki yang tidak ambil kisah sangat samada kaum perempuan ni nak memasak ke, nak membasuh ke, nak mengemas atau pun tidak bila di rumah tu. Malah, lelaki yang masuk dalam kategori lelaki tidak kisah ini adalah kaum lelaki yang memberi kelonggaran sepenuhnya kepada isterinya untuk menjadikan kedai makan sebagai dapur nombor dua mereka. Itulah yang menjadi idaman ramai wanita tu..!!

8. LELAKI YANG MEMBERI SOKONGAN PADU -

Inilah ciri-ciri lelaki yang amat diidamkan perempuan. kongan padu mereka adalah sokongan padu yang amat padat kepada kaum perempuan untuk memanjangkan masa-masa bersidang mereka dengan teman-teman atau jiran tentangga. Apabila mereka mula bersidang, lelaki yang menyokong dengan sepenuh hati tidak sesekali akan bertindak tegas atau mengacau biarpun perut mereka waktu itu sudah berkeroncong; mereka pandai membawa diri dan perut sendiri tanpa perlu menyusahkan isteri. Sungguh bertuah siapa yang memiliki dia kan...!!

9. LELAKI YANG CINTAKAN KEDAMAIAN -

Apabila seseorang lelaki itu bersifat cintakan damai, maka tenanglah hidup mereka bersama wanita pilihan. Contohnya, tidaklah lagi akan kedengaran perbalahan atau undian balik kampung siapa di musim-musim raya . Lelaki begini amat memahami dan sedar bahawa isterinya telah bertungkus-lumus menjaga anak dan jaga rumah jadi, sentiasa balik kampung isteri adalah hadiah terbaik. Cukuplah setengah hari setahun aje balik kampung sendiri; daripada tak balik langsung dan daripada bergaduh beramuk...lebih baik...beralah kan..

10. LELAKI YANG MENYERAHKAN KUASA VETONYA -

Inilah ciri lelaki yang menjadi buruan kaum perempuan..jika mereka sanggup menyerahkan kuasa veto ke tangan wanita..mereka akan menjadi lebih macho dan hensem daripada Brat Pitt atau Nicholas Cage di mata wanita . Kuasa Veto yang diserahkan itu adalah kuasa veto untuk menentukan samada lelaki yang jadi suami mereka tu boleh pasang 2,3,4 atau tidak. Selain itu wanita juga diberi kuasa veto untuk menentukan siapa kawan-kawan suami mereka; ini untuk pastikan suami tak terikut-ikut perangai yang tak elok. Dengan kuasa veto ini juga beerti kita, kaum wanita berhak sepenuhnya untuk meminta kaum lelaki membuat karangan bertajuk "BILA DAN DI MANA SAYA BERADA HARI INI" setiap kali mereka berhadapan dengan isteri , tunangan atau kekasih mereka.



"SESUNGGUHNYA..LIDAH WANITA ITU AKAN MENJADI SEMAKIN TAJAM APABILA LIDAH LELAKI MENJADI SEMAKIN BERCABANG!!!"

arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Friday, February 18, 2011

a friend to sold !

Photobucket

saket hati ar ..aku pun tak tawu knaper ..hurm ..angin aku slalu naik tk tntu psal la ..paling aku tk suka nya ..bila timbul rasa jeles .pergh !! tetibe pulak perut aku sakit ..bukan  nk buang ..tp hurm ..ntah laa ..bosan la bila tk ada kwn kwn di sisi ..HALOO ..ADA SESAPE TAK YANG NAK BEKAWAN DGN SAYER ???
sunyi seh ..bosan ..nk marah tak boleh ..aku kena belajar bersabar ..kan ..kan ..??tpi bila aku pendam ..erm ..hati aku saket laa ..
arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

survey - PART 2

1- Name one person who made u laugh last night?
anis ..twin aku larh


2- What were u doing 1 hour ago?
gosip-ING


3- What was da last thing you said out loud?
I  HATE YOU !!.


4- Where's da next place you're going to?
alam mimpi


5- What was da last thing u paid for?
dress


6- Where were u last nite?
umah


7- What's da best ice-cream flavour?
chocolate



8- Do u wanna cut your hair?
yup ! tp tkot bad result


9- Do u love to 'melatah'?

nope .


10- If that so(melatah), what will u said out loud?
Allahuakbar ,/oo mak kau


11- What does da last text-msg received say?
amboi ..


12- Will u get married in da future?
hope so .


13- Do u chew on your straw?
nope


14- Do u make-up your own words?

absolutely !


15- Is there anyone u like/love right now?
someone ..tp dy syg aku ke ?

arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Thursday, February 17, 2011

bikin panas !!




ni yang bikin temperature aku naik tk pasal pasal niey ..ada pulak sorang hamba Allah niey nk cari pasal ngn aku lak ..aku taw la aku penah buat salah kat dy dulu ..aku ulang ..DULU okay ..bnda tu da lama settle ..aku pun da mintk maap da sal benda tu ..skrg niey yg tk puas hati lagi kat aku tu pehal ..suma yang aku ada suma nya tak kena di mata kau kan ?
WHAT THE HE** OF YOUR PROBLEM HAH ??TELL ME YOUR BLOODY SH** PROBLEM .

huh !marah betol aku kan .. mau taw ar ..da lama aku pendam ..kau pikir aku cam budak budak kn ??so ? ada aku kacau hidup kau ?kalau tk mo tgok pranagi budak budak aku niey ..ttup la mata ..pegi jauh jauh ..bila kena ja ngn kau ,ada aku balas balik ??tak kan ? so skrg ni sapa yg mcm budak budak ?gitaw ar ..bnda kecik nk besar besar kn ..lantak aku lah !


arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Wednesday, February 16, 2011

walking talking ..

aku dgn ucu aku 
p/s : dy baek gila ngn aku


aku + mak + ucu + pak su

p/s : happening !



arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

as i say ..

Photobucket

back look

Photobucket
front look

p/s : bole tahan jugak ..worth it ..selesa pakai ..
arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Tuesday, February 15, 2011

black skirt ..

smlm aku gi bli skirt niey ..mula mula aku xcited sgt nk bli ..tp bila da bli ..ase cm mnyesal tk sudah je ..mahal jugak la bnda niey ..hurm ..aku bertudung ..sesuai ke ..tgok kt bwh ..nice kn ..tp aku takut aku tk se-NICE diorg ..

p/s : nti klau aku ada pakai pegi mna mna ..aku snap k .i show you hasilnya k ..










  



arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Monday, February 14, 2011

Taylor Swift - Mine



You were in college working part time waiting tables
Left a small town, never looked back
I was a flight risk with a fear of falling
Wondering why we bother with love if it never lasts

I say can you believe it?
As we're lying on the couch
The moment I could see it
Yes, yes, I can see it now

Do you remember we were sitting there by the water?
You put your arm around me for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Flash forward and we're taking on the world together
And there's a drawer of my things at your place
You learn my secrets and you figure out why I'm guarded
You say we'll never make my parents' mistakes

But we got bills to pay
We got nothing figured out
When it was hard to take
Yes, yes, this is what I thought about

Do you remember we were sitting there by the water?
You put your arm around me for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
[ From: http://www.elyrics.net/read/t/taylor-swift-lyrics/mine-lyrics.html ]
You are the best thing that's ever been mine

Do you remember all the city lights on the water?
You saw me start to believe for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

And I remember that fight, 2:30 a.m.
As everything was slipping right out of our hands
I ran out crying and you followed me out into the street

Braced myself for the goodbye
'Cause that's all I've ever known
Then you took me by surprise
You said I'll never leave you alone

You said I remember how we felt sitting by the water
And every time I look at you, it's like the first time
I fell in love with a careless man's careful daughter
She is the best thing that's ever been mine

Hold on, make it last
Hold on, never turn back
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Do you believe it?
We're gonna make it now
I can see it
I can see it now



p/s : i love you ,honey ..
arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Bruno Mars - Grenade [Official Music Video]


Easy come, easy go, that's just how you live
Oh, take, take, take it all but you never give
Should've known you was trouble from the first kiss
Had your eyes wide open, why were they open?

Gave you all I had and you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, you did
To give me all your love is all I ever asked
'Cause what you don't understand is

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya

I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you, baby
But you won't do the same

No, no, no, no

Black, black, black and blue, beat me 'til I'm numb
Tell the devil I said, hey, when you get back to where you're from
Mad women, bad women, that's just what you are, yeah
You'll smile in my face then rip the brakes out my car
( From: http://www.elyrics.net/read/b/bruno-mars-lyrics/grenade-lyrics.html )

Gave you all I had and you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, yes, you did
To give me all your love is all I ever asked
'Cause what you don't understand is

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya

I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for ya, baby
But you won't do the same

If my body was on fire
Ooh, you'd watch me burn down in flames
You said you loved me, you're a liar
'Cause you never, ever, ever did, baby

But darling, I'd still catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya

I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you, baby
But you won't do the same

No, you won't do the same
You wouldn't do the same
Ooh, you never do the same
No, no, no, no


p/s : i will sing this song to you ..
arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna


Just gonna stand there and watch me burn
Well that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well, that's alright because I love the way you lie
I love the way you lie

I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like
And right now there's a steel knife in my windpipe
I can't breathe but I still fight while I can fight
As long as the wrong feels right it's like I'm in flight

High off of love, drunk from my hate
It's like I'm huffin' paint and I love it, the more I suffer
I suffocate and right before I'm about to drown, she resuscitates me
She fuckin' hates me, and I love it

Wait, where you going? I'm leaving you, no, you ain't
Come back, we're running right back, here we go again
It's so insane, 'cause when it's going good, it's going great
I'm Superman with the wind at his back

She's Lois Lane but when it's bad, it's awful, I feel so ashamed
I snap, "Who's that dude?", I don't even know his name
I laid hands on her, I never stoop so low again
I guess I don't know my own strength

Just gonna stand there and watch me burn
Well that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well, that's alright because I love the way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

You ever love somebody so much, you could barely breathe when you with 'em?
You meet, and neither one of you even know it hit 'em
Got that warm fuzzy feeling, yeah, them chills, used to get 'em
Now you're gettin' fuckin' sick of lookin' at 'em

You swore you'd never hit 'em, never do nothing to hurt 'em
Now you're in each others face spewing venom in your words when you spit 'em
You push, pull each others hair, scratch, claw, bit 'em
Throw 'em down, pin 'em, so lost in the moments when you're in 'em
[ From: http://www.elyrics.net/read/e/eminem-lyrics/love-the-way-you-lie-lyrics.html]

It's the race that took over, it controls you both
So they say you'd best to go your separate ways, guess that they don't know ya
'Cause today, that was yesterday, yesterday is over, it's a different day
Sound like broken records playing over

But you promised her, next time you'd show restraint
You don't get another chance, life is no Nintendo game
But you lied again, now you get to watch her leave out the window
Guess that's why they call it "window pane"

Just gonna stand there and watch me burn
Well that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well that's alright because I love the way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

Now I know we said things, did things that we didn't mean
And we fall back into the same patterns, same routine
But your temper's just as bad as mine is, you're the same as me
But when it comes to love, you're just as blinded

Baby, please come back, it wasn't you, baby, it was me
Maybe our relationship isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano
All I know is I love you too much to walk away though

Come inside, pick up your bags off the sidewalk
Don't you hear sincerity in my voice when I talk?
Told you this is my fault, look me in the eyeball
Next time I'm pissed, I'll aim my fist at the drywall

Next time? There won't be no next time
I apologize, even though I know it's lies
I'm tired of the games, I just want her back, I know I'm a liar
If she ever tries to fuckin' leave again, I'ma tie her to the bed
And set this house on fire

Just gonna stand there and watch me burn
Well that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well that's alright because I love the way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie


p/s : dont lie to me ..pliss ..
arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..