Thursday, February 17, 2011

bikin panas !!




ni yang bikin temperature aku naik tk pasal pasal niey ..ada pulak sorang hamba Allah niey nk cari pasal ngn aku lak ..aku taw la aku penah buat salah kat dy dulu ..aku ulang ..DULU okay ..bnda tu da lama settle ..aku pun da mintk maap da sal benda tu ..skrg niey yg tk puas hati lagi kat aku tu pehal ..suma yang aku ada suma nya tak kena di mata kau kan ?
WHAT THE HE** OF YOUR PROBLEM HAH ??TELL ME YOUR BLOODY SH** PROBLEM .

huh !marah betol aku kan .. mau taw ar ..da lama aku pendam ..kau pikir aku cam budak budak kn ??so ? ada aku kacau hidup kau ?kalau tk mo tgok pranagi budak budak aku niey ..ttup la mata ..pegi jauh jauh ..bila kena ja ngn kau ,ada aku balas balik ??tak kan ? so skrg ni sapa yg mcm budak budak ?gitaw ar ..bnda kecik nk besar besar kn ..lantak aku lah !


arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..