Sunday, May 20, 2012

Holiday masa sendiri :P


Peeps!

Event: Menyibuk meeting persatuan OKU mak aku
Venue: Chalet Sportfishing, Teluk Bahang

Okay the story begins..

Malam tu konon berazam nak tido awal sebab esok kena bangun awal. Tapi dek kerana skype tak hingat dunia..almost 4am jugak la baru aku tido.hihi. Itupun jenoh mintak excuse nak tido, macam nak bagi excuse kat cikgu je sebab nak gi toilet -___-" Bila 'siren' berbunyi, mata yang berat memandang ini ku gagahkan juga untuk buka seluasnya.haha.

Siap-siap. Pong-Pang-Pong-Pang

 Vroommmmmm!


Nasi kandaq! It suppose to be my own private moment! Paparazi sangatt.
Penyokong Malaysia terhebat. Like father like daughter.
Akibat kejelesan tak ade jersey tu. -___-" Nak jugak
Tido pakai shades. Wahhh kau. Retiss sgt!
Mission: Bawak si Busuk gi mandi
Eh, jangan salah faham. Dah mandi, pakai kn baju lahh









Mari kita menCangkul!
Lepas gian, mase kecik-kecik dulu tak penah main :P
Kau pikir nak buat kuih ke??
















It done! '143 my future husband' :)
BerOmbak Rindu lah sangattt -__-"
Ready for BBQ. Starving like hell!
Arghh.. Haus haus!
















Itu jaa, hee~ 

Ekceli berat hati nak tinggal Penang.. Ermm..Taknak balik Melaka lagi! :'( 

p/s: So much things had happen along this holiday. Huhh.. Tired of everything.. 

arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..