Tuesday, March 13, 2012

thanks for making me crazy day after day :)

peeps!


argghhhh! mental2 !
dlm mggu final ni jgk la nk bt hal.
tnsion dohh.
nk jjur? aku jjur.
kau ckp aku tipu.
tipu..tipu..tipu..
nk soh aku tipu ke bru kau nk ckp aku jjur??
apalagi yg tak cukup..
baru nk bunga2 skejap..
HUH! bikin rusakk!
bkn ini yg aku prlukan saat ni.
"ada apa denganmu ?"
aku mmg tk bole rapat dgn sape2 ehh?
rapat sket kua story.
tlonglah. aku dh BOSAN dgn sume nih!
PERSETANLAH apa org nk ckp.
tak hbis2 nk cari slh aku.
mcm lah korang tu perfect sgt.
aku je twu apa yg aku buat.

NOTE kpd si pembikin cerita: 
" terima kasih byk2 sbb dh brjaya serabutkan life aku. 
smoga korang bhagia melihat aku perlahan2 mnjdi gila. :) "


p/s: jgn cari aku selagi kau tak pcya kat aku. uhh!

arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..