Friday, July 29, 2011

the lazy entry .

peeps !
actually ni pic mse hangout dgn ulin n alan . XD damn crazy !
now i am having a stressful crazy nightmare and sweet week !
hehe ..
stress dgn test .asgment .`damn thing`
crazy dgn roomate yg sewel2 belaka
nightmare coz tk dpt da smggu tk dpt coolblog
sweet bcoz .....ermm ....hehe ..ada lah .

btw , td presentation public speaking .
classmate ak bt tjuk how to reduce stress
then dy pot-pet la pnjg2 ..
gtw cara2 nk tangani stress .
tp aku rse cm nk praktik kn one of the way yg dy suggest .
hehehehe .
its kissing !
hoh !
aku tga stress ni .
spa nk kiss aku , CEPAT !
haha .
--L I M I T E D   A C C E S S--

haha .merepek jeh !
btw nk share my desktop background
















haha .nice kn ?
btol2 came from my heart . =P

p/s : keep smiling .. =)

arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Saturday, July 16, 2011

Corporate Glam 2011 !

PEEPS !

at 14hb kteorg have a wonderful great night
full of glamourous ! auww ..
spotlight is everywhere !! arghhh~
hee .
sumeorg nk tnjuk ke-glamor-an msing2 .
well , of course girls with their heels . man with their blazer ,tie .
damn smart !
what a suitable moment to `wash-eye` 
hahaha .
we are ONE of the VIP`SSSS








can you see what i am holding ?haha
finally , balik br-kaki ayam .haha
 btw , we have a great n crazy night .
thanks dear seniors !
we <3 u all !

p/s : kaki aku !! auchh . bahana heels .haha .serve you right !

arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Sunday, July 10, 2011

induction mascom + feskom 2011

PEEPS !
  masscom induction and feskom day !

we are crazy masscomers !!


grup lead - kiKy kimora gibbson
shut up ! i know i am COMOT .
aku - fifi - diyanah ( 1J stud)

 we shines ~~
blurb blurb ~
bubu !!! `kaulah segalanya` damn good !
the sporting Gary (a.k.a aznil nawawi) =)
ADIE - YDP KOMED
sedeyh laa ..pasni no more adie after dis ..=(

ADRIAN - EXCO SERANTAU
best induction ever !

p/s : cant wait ! mid sem holiday ~

arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

Saturday, July 2, 2011

we are the PELIK`ss .haha

peeps !
haluu~
today i am having my 1st presentation .
ARGH !!
the title : SILAT GAYONG
duration : 7 minutes
*ckp 7 mnit mcm lme je 
bebel2 ..tgok2 mse tk ckup ..alaaar .
tk sempat nk bt conclusion ..
tkpela .
`LEARN FROM MISTAKE , GIRL`
hehe .
then ,abes class g dataran keris 
while nk decide nk lunch kt mne ,
ini la yg kteorg bt 
-
-
-
-







p/s : thats all for today .byee~ love u all my dear readers n stalker !

arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..