what a tired day i had ... =='

gila siot ...! letih gila ri ni ...pas `makan makan` pi shopping at pacific pulak ...
first item aku beli ..adalah clutch ..tak plan pon nk beli ..tp tetiba terpesona akn warna nya ..
huuuuuh ..anis pon goda aku gila gila soh bli ..finally ,aku pon beli lah ..dgn hrga RM **.**
hehehe ...naek atas ....turun bawah ...naek atas ....turun bawah ...fuuuh ..!
saket kaki mak youuu ...then jmpa satu dress nieh ..cun siot ! tnpa memikirkan masa dpn ..
aku pon tros la bli ..haaha ...serius beb ..bju paling mahal penah aku beli ..
WITH MY OWN MONEY ..okay ...sebenarnya ma soh aku simpan RM *00.00
kt bank ..tpi aku tarik RM *0.00 hahaha ..jahat sungguh !





















ondaway home ...


















masa tggu oarang tuh ! lmbt btol ..haha



















dlm keta ..aku dok blkg ..tk brani dok dpn ..CAUSING JEALOUSY !


















letih taw ..serius tak tipu ..



p/s : wet aku tggal RM *.00 ja skg ..huhuhuhu ...rasa cam nk pi shopping ja lagi .. xD

Comments

Popular Posts