Sunday, April 17, 2011

seminar + interview

peeps !

what a tired day i had today ..
huh .....
celik2 mata je tros ciap nk g poli for the seminar that i had told u before ..
best gak ..bole laa ..
bt otak aku makin pening kot ..
pi sana je tetibe attract dgn course acc ..
gila ap aku niey ..ptg tu ad interview utk course mascom ..
Oo mak aii ..
makin menjadi2 pulak blur aku ni ha ..
haha ..
ptg tu pi uitm plak ..
INTERVIEW !!
hah !
nk hentam apa ntah jpg ..
smpai2 ja tros dduk ..buat essay ..

* apa yg aku twu tnt mascom
* knpa aku plih course ni
* apa yg aku bole sumbang kn kpd course ni

pergh ! nk goreng masak apa niey ..
btw , essay okay ..
so , IN ENGLISH . tq .

aku pon letak la garam ..gula ..n perencah bg sedap sket ..haha
( memasak show ke niey )
bila aku s=rse cm dah menyampah nk ngadap bnda alah tu ..
aku pon hntar laa ..
dy bg take 5 ..relax jup ..

tggu je ble nme aku di pggil ..
bila dy dah pggil tu ..
hoho !

msuk2 je ..dy da sengih2 tgok aku ..
eh . ape hal ngn pkcik nieh .
da mcm siput sedut dah aku nengok ..
haha ..

soklan-2 dy ::
* biasa la ..soklan basic ..
* nma PM indonesia ? 
(melilau mata aku cari jawapan ..kot2 melekat kt dinding ka)
* 3 talkshow dlm tv3
(aku jwb wnita hri ini je la .dia mintak 3 jenis la .bkn 3 patah perkataan ngoi !)

bila aku jwb stu je ,tawu dy ckp ape ??
:: awk tk penah tgok tv ke ? pergh !!haha
aku :: kurang sket .
:: then slalu bt ape kt umah ?
aku :: surf internet .
:: oo ..ap yg best nye tntg fesbook ? haha ..pehal msok hal fb lak nieh ???

aku si poyo ni pon jwb la dgn poyo jugak ..haha ..
pastu aku ingt dah bole kua dah ..
tetiba ...

::eh2 , jp ..bole nyanyi stu lgu tk ? hahah ..bia betol ??!

aku pn hentam la lagu grenade by bruno mars ..
lme pulak tu dy bia aku melalak kt depan dy ..
jenoh tggu ..dlm otak nieh ..
^bila lah dy nk soh aku behenti niey..^
haha ..

pastu settle ...

kua jap ..apek ajak g pacific jup ..
nk bli ring ..hehe ..
( utk anniv kmi yg ke 1 year 4 month la kata nyaa ..)
tkpe laa ..
anniv 1 year aku tk dpt apa ..tp skrg aku da dpt ..
hehe ..
nk tgok tk ??


jeng ..jeng ..jeng ..
jgn salah kn aku law tk lawa ..ni his choice ..aku ikot ja .hehe

nk tyg nama dy sbenarnye kt dlm tu ..
alaah ..tk clear la pulak ...
hehe ..tkpe laa ..

p/s : jgn ingt aku da lupa taw .. hangin tetap ada ..

arisha sudah membebel .Suka ? Like lerr ..

No comments: