caahh ...!

 peeps !
---------------------------------------------------------------------------------

aahh ..gelap nya dunia ..aku kt mana niey ..teraba raba mencari sesuatu ..yah ! dh jmpa ..dgn segera ku tekan button unlock .. arhhh !!! kol 11 lbey ..aku ingt masih malam ..(almaklum lah bilik aku niey law tutup pntu je tros tk kenal mlm ke siang)haha ...

dh lame aku tk bgon selewat ini ..pening paler aku ..baru je ingt nk smbung baring kt katil king size aku ..haha..tipu jerk ..tilam besa jer laa ..mak aku tros pggil ..soh aku masak hri ni ..Oyeah ! haha ..dh lme tk berantakan dapor umah aku niey ..

pastu ,aku masak la ..PONG-PANG PONG-PANG ...siap masak ..jeng jeng jeng ..! spageti versi aku ..haha

then mak aku ajak gi amek my lovely sis at kndergrden dy ..aku ikot jaa ..(jakon dah lama tk gi kndergaden la katakan ..)haha ..
g amek cik adek ni la tadi ..
(dy dok bebel dy mkn COKITAU tadi )haha
  
lepas gian ..bertahun tk dpt cendol ..lihatlah ..betapa gelojohnya dia ..=="


cantek...background ..haha ..
 credit to : Cik Haniz for the nice n gila2 photoshoot ..^_^

p/s : macam somebody`s mom pon ada aku niey ..haha ..XD

Comments

Popular Posts