at jaybee ..

best jugak bila kembali menjadi org johor nieh ...hehehe ...tapi kadang kadang tu mcmcm prkataan yg kua dr mulut diowg ...aku tak paham ..siot tol ..hahah ...lebih lebih lagi bila mak aku speaking jawa ...
peh ....letih aku nak memahamnyer ...aku da try ckp ..tergeliat abes lidah aku ...hahahah ...jenoh nk perbetul balik ..

kt sini ..aku jadi cm pmpuan melayu terakhir taw ...bgun awal ..tiap tiap hari masak ...kemas umah ...
aduhh ..tak penah terpikir dek otak aku yg tak baper nk suku nieh ...haha ..masa amek spm dulu aku da plan da nak tido smpai pkul 4 ke 5 ptg ..hehe ..dasar anak dara pemalas betol aku nieh .hahha ..

partime ?aku malas nk pi cari laa ..tpi nk keje ...nak duit ...bole shopping mopping ...ehe ..best woo ..tpi tak kje pun tkpe ..toup aku sntiasa masyukk ...hehe ...mak aku ada ..senang aja ..semudah A , B , C ...heee ...

 note : ni la keje aku ngn adek aku ..miss her so much !
 note : first time aku rasa air oren niey ..
mak aku ckap ni air oren pesyen lama ..hee ..
 note : hobi aku skrg ..tokak tebu ...heheheh ..

Comments

Popular Posts